• فروشندگی
  • از درد و رنج خود به نفع خود استفاده کنید
درد و رنج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

از درد و رنج خود به نفع خود استفاده کنید

از درد و رنج خود به نفع خود استفاده کنید

 

درد و رنج

 

زمان‌هایی در کسب‌وکار می‌رسد که ناامید شده‌اید و درآمد لازم را برای خود به دست نمی‌آورید و استرس سراسر وجود شما را می‌گیرد نگران از آینده کاری خود و فروش خود هستید، از آن چیزی که به شما می‌گذرد ناامید می‌شوید و تصمیم می‌گیرید کسب‌وکار خود را رها کنید و به کارهای دیگر مشغول شوید، برای دیگران کار کنید تا امنیت درآمد داشته باشید.این اشتباهی است که ممکن است شما به آن تن دهید و کار و فروش خود را رها کنید تا برای دیگران کار کنید.

این گونه است که ترس و درد بر شما غلبه می‌کند و روز به روز از کار و حرفه اصلی خود دور می‌شوید، یک به یک مشتریان خود را از دست می‌دهید و ناامید می‌شوید.

در چنین شرایطی شما باید از این درد و رنج که شما را در بر گرفته است استفاده بهینه کرده و تصمیم بگیرید در این شرایط به نفع خود استفاده کنید. باید با پشتکار بیشتر و نیروی اعتقاد و ایمان به خود داشتن به جلو پیش بروید و برنامه‌ریزی دقیقی را برای خود در نظر بگیرید تا فروش خود را افزایش دهید و به نیت خود برسید که همانا داشتن مشتریان بیشتر، فروش بیشتر و سود عالی برای خود است برسید. شما باید دست به اقدام بزنید و برنامه‌ریزی خود را برای به دست آوردن مشتریان بیشتر و فروش بیشتر انجام دهید.

باید پیگیری را در دستور کار خود قرار دهید، می‌توانید با آن‌ها تماس حاصل کنید و یا به آن‌ها سر بزنید و دلیل خرید نکردن آن‌ها را بپرسید و یا یک پیشنهاد عالی بدهید که نتوانند آن را رد کنند.

شما باید خوشحال باشید که این درد و رنج سراغ شما آمده است و هرچه زودتر به سراغ شما بیاید به نفع شما است به این دلیل که شما را مجبور می‌کنید دست به اقدام‌های بیشتر و بهتر بزنید و تصمیمات درستی را در کار خود بگیرید که به نجات کسب‌وکار شما می‌انجامد و درآمد شما بیشتر می‌شود و از درد و رنج ناشی از درآمد کم رهایی می‌یابید. فقط باید حواستان باشد که در دام فروش بیشتر نیفتید و دوباره به این خیال که به امنیت رسیده‌اید دست از کار بیشتر بردارید و به دنبال مشتریان بیشتر و بهتر نروید. باید به سرعت به پیش بروید و تعهد خود را نسبت به پیدا کردن مشتریان بیشتر از یاد نبرید و ثبات قدم داشته باشید.