در این پست چند راه وجود دارد که هر یک از دیگری مهم تر است
اعتماد: کیفیت شماره یک اعتماد است که کلیشه ای به نظر می رسد اعتماد همیشه باید در هسته باشد. اعتمادی که با رفتار و عمل ما به اثبات می رسد و مشتریان آن را درک و حس می کند.
به موقع: یعنی شما می گویید می خواهید چه کاری انجام دهید و آن را انجام می دهید. شما به موقع ظاهر میشوید شما دقیق هستید و از همه مهمتر، به زمان آنها احترام می گذارید! وقتی میگویید برای یک جلسه ۱۵ دقیقه زمان می خواهم، ۱۵ دقیقه باشد. وقتی میگویید تماس تلفنی کوتاه است، آن را کوتاه نگه دارید وقتی میگوید تا سه شنبه ساعت ۱۶ تحویل می دهم تا سه شنبه ساعت ۱۳ تحویل بدهید. شما همیشه از صحبتهایی که میگویید فراتر بروید و این کاملا ضروری است زیرا مشتریان اغلب میگویند من نمیخواهم وقتم را تلف کنم.
معنی آن چیست؟ آن بدان معنی است که شما به وقت آنها احترام میگذارید.
محترم: منظورم از احترام گذاشتن چیست؟ بدان معنی است که در کسب و کار خود احترام طرف مقابل را داشته باشید وقتی احترام می گذارید از نظر حرفه ای بودن خود را ثابت کرده اید و مورد احترام طرف مقابل قرار گرفته اید. شما باید طرف مقابل را از نظر حرفهای بشناسید و درک کنید، احترام شامل درک شما به عنوان یک فرد، به اندازه کسب و کارتان است.
گوش کن: بسیاری از مردم می گویند و می دانند که تعدادی کمی از فروشندگان گوش می کنند. میخواهید فروشنده ای باشید که نه تنها آنچه را که گفته می شود گوش می دهد بلکه به آنچه گفته نمی شود گوش می دهد شما میخواهید به آنچه دیده می شود و آنچه دیده نمی شود گوش کنید.
گوش دادن در مورد این است که درک مشتری به کجا می رود. زبان بدن به هر شکلی نشان میدهد که واقعاً چه می گذرد. گوش دادن در مورد کمک به مشتری است که بتواند اعتماد به نفس بیشتری در به اشتراک گذاشتن بینش بیشتر خود با شما داشته باشد. این به سطح بعدی که اعتماد به نفس است منجر میشود.
صداقت: شما باید صداقت در کلام و رفتار خود داشته باشید. یک سطح از شفقت واقعی نشان داده شده است. شما چه در مقابل یک فروشنده باشید و چه در مقابل یک پیشخدمت یا در مقابل یک مدیر عامل آیا فردی باصداقت هستید. وقتی صداقت خود را به نمایش بگذارید مهم نیست که هستید بلکه به عنوان یک فرد مشاهده می شوید.
مفید: فقط کمک به مشتری در آنچه می بینید و آنچه مورد نیاز است، نیست. ست که به روش دیگر که اگر چیزی را نخواست خواسته او را اجرا کنید. به شما در داشتن رابطه مفید بلند مدت کمک می کند.
شفافیت: شفافیت چیزی است که اغلب در معرض نمایش نیست اتفاق نمی افتد. شما زمانی که در همه مسائل شفاف بودن خود را نشان دهید، هنگامی که شما شفاف باشید این گونه صداقت و اعتماد را نشان میدهید.
فراموش نکنید: آیا شما یک سطح از تعهد به مشتری دارید؟ آیا سطحی از تعهد به خودتان دارید؟ درست است افرادی که متعهد هستند بهانه نمی گیرند. هنگامی که افراد متعهد شده اند آنچه را که باید انجام بشود را دنبال میکنند. تمامی این موارد بالا را فراموش نکنید و به نتیجه ای که به دنبال آن هستید رسیدگی کنید.
چند سوال از دست رفت ای که بالا با شما به اشتراک می گذارم:
در کدام یک شما قویترین عملکرد را دارید؟
نقات ضعف شما کجاست؟ آن را به سطح بعدی برسانید.
روی قدرت خود تمرکز کنید اما سپس به یکی از نقاط ضعف خود نگاه کنید و به این فکر کنید که چگونه می توانید آن را بهبود و اصلاح کنید.
چگونه می توانید نقاط ضعف خود را به سطح بالاتری برسانید که در آن بتوانید آن فروشنده باشید که مشتری بگوید به طور حتم این تنها فروشنده ای است که به دل من نشسته است.