چگونه یک ایمیل بنویسید که یک پاسخ دریافت کنید
ایمیل یک راه مؤثر برای افزایش آگاهی مشتریان در مورد شما است و منجر به فروش می شود. اما بسیاری از شرکت ها پاسخ و نتیجه دلخواهی را که به دنبال آن هستند دریافت نمی کنند. به این دلیل که رویکرد آن ها ضعیف، ناپایدار و خسته کننده است. شما چند ثانیه فرصت دارید و اگر پیام شما هدف نداشته باشد و مخاطب را جذب نکند، ایمیل شما بلافاصله حذف خواهد شد.
ماموریت هدف شما باید خواننده باشد که مورد هدف قرار گیرد و ایمیل شما را باز کند، بخواند و پاسخ دهد.
ابتدا از خود بپرسید آیا مردم به طریقی که می خواهید به ایمیل شما پاسخ می دهند؟ آیا مطمعن هستید که با ایمیل هایتان بهترین برداشت های ممکن را ایجاد می کنید؟
متاسفانه بیشتر پیام های دریافتی ایمیل هایی بی فایده، طولانی و محور آن خود فروشنده است. بسیاری از ایمیل ها شانس ندارند و بدون اینکه خوانده شوند در سطل زباله قرار می گیرند به این دلیل که عنصر کلیدی در آن وجود ندارند.
مردم هر روز صدها ایمیل عمومی خسته کننده دریافت می کنند و انگشت خود را روی دکمه حذف می زنند. خط موضوع باید چشم نواز و قانع کننده باشد، ایمیل باید مختصر و دقیق باشد و در پایان آن خواننده را به انجام کار وادار کند.
به موضوع یا عنوان روزنامه ها یا مجله ها فکر کنید که در ۲ تا ۳ ثانیه توجه خودشان را جلب می کنند و گیرا هستند، باید کلمات قوی و جذاب انتخاب کنید.
اول ایمیل خود را برای دوستان، آشنایان و خانواده خود بفرستید تا واکنش آن ها را در مورد آن ببینید که آیا ایمیل را باز می کنند، می خوانند و یا پاسخ می دهند.
یک ایمیل موثر و آسان برای دنبال کردن باید خط موضوع گیرا، پاراگراف مختصر و یک مورد برای عمل کردن داشته باشد.
ایمیل شما باید با یک بیانیه صریح دوستانه و توضیح که چرا به آن ها نامه نوشته اید باشد. به خاطر داشته باشید که شما باید توجه خود را جلب کنید و آن را نگه دارید. خوانندگان از زمان خود عاقلانه استفاده می کنند، در چند ثانیه فکر می کنند و پاسخ می دهند.
ایمیل یک راه موثر برای فروش است اما بسیاری از شرکت ها پاسخی را که می خواهند نمی گیرند زیرا رویکرد آن ها ضعیف، فرسوده و خسته کننده است. مخاطب نمی خواهد بداند که شرکت شما چقدر شگفت انگیز است و شما چه کار کرده اید، آن ها فقط می خواهند بدانند چه سودی برای آن ها دارید و چگونه به آن ها کمک می کنید تا مشکلات و مسایل خود را حل کنند.
شما ۲ تا ۳ ثانیه فرصت دارید توجه مخاطب را جلب کنید و حدود ۲۰ ثانیه برای گرفتن پاسخ فرصت دارید، اینگونه میزان پاسخ به شما به طور چشمگیری افزایش می یابد.
سه عنصر کلیدی ایمیل:
۱ . خط موضوع باید چشم نواز و قانع کننده باشد.
۲ . متن ایمیل باید مختصر و دقیق باشد.
۳ . در پایان خواننده را باید به انجام برخی از اقدامات وادار کند.
اگر پیام شما هدف نداشته باشد ایمیل شما فورا حذف خواهد شد.
هدف شما باید دریافت گیرنده، باز کردن، خواندن و پاسخ دادن باشد.