بلزاریابی محتوا برای تجارت الکترونیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازاریابی محتوا برای تجارت الکترونیک

چگونه بازاریابی محتوا را برای تجارت الکترونیک خود هدایت کنیم

 

برای مشاغل تجارت الکترونیکی جذب مشتری جدید ایجاد پایگاه مشتریان وفادار و ایجاد درآمد بیشتر می تواند دشوار باشد

یک راه حل عالی بازاریابی محتوا است.

 

اما اول بازاریابی محتوا چیست؟

یک رویکرد استراتژیک برای بازاریابی که متمرکز بر ایجاد و توزیع مداوم محتوای با ارزش و با کیفیت برای جذب و تبدیل مخاطبان خاص و اقدام سودآور است.

 

شاید از خود بپرسید آیا بازاریابی محتوا و در واقع به تجارت من کمک می کند؟  و پاسخ  (بله)  قاطع است.

 

۴ نکته در بازگشت سرمایه از طریق بازاریابی محتوا

 

البته صرفا ایجاد هر محتوایی که به ذهنتان خطور کند و نوشتن آن به شما کمک نخواهد کرد که بازدهی قابل اندازه گیری از سرمایه گذاری در بازاریابی محتوا ایجاد کنید.

 

۱  از کلمات کلیدی و تحقیقات صنعت خود استفاده کنید تا بفهمید مخاطبان شما چه محتوایی را هوس می کند مطالعه کنند.

قبل از اینکه بتوانید بازاریابی محتوای تاثیرگذار ایجاد کنید باید مخاطبان خود را درک کنید مشتری ایده آل شما چه کسانی هستند؟ نقش آنها چیست؟

 

وقت آن است که به تحقیق در مورد کلمات کلیدی خود بپردازید.

یک لیست کلمات کلیدی برای آنهایی که شما می‌خواهید به ساخت محتوا بپردازید، تهیه کنید و فراموش نکنید که هنگام تعیین نوع محتوای که ایجاد می کنید و موضوعاتی را که پوشش می دهید به تحقیقات و روند صنعت خود نیز نگاه کنید که چه محتوایی برای مخاطب شما بیشتر مفید هستند.

 

مشخصات و عملکرد محصول

مقایسه محصول

داستان موفقیت محصول

نمایش ارزش برای ذینفعان داخلی خاص

آموزش های محصولات

راهنمایی در مورد چگونگی حل مشکلات مشترک

 

انواع خاصی از محتوای ایجاد شده شما بسته به بینشی که از تحقیقات کلید واژه شما ارائه می شود متفاوت خواهد بود اما هنگام تهیه استراتژی محتوای خود برای مخاطبان مشاغل خود آگاهانه عمل کنید.

 

۲ منابع قابل بارگیری مفید ارائه دهید

ایجاد محتوای قابل بارگیری، مانند الگوها، تصویرها، مقاله ها است تا راهنماها و تصاویر سفید می‌تواند شرکت شما را به عنوان یک منبع مفید و آگاه معرفی کند که مخاطبان شما می توانند برای آموزش بیشتر خود در مورد صنعت شما روی آن حساب کنند و هنگامی که آن منابع قابل بارگیری را پشت فرم تماس قرار می دهید این فرصت را دارید که از طریق آن، محتوای بزرگ خود را به مخاطب نشان دهید.

 

۳ برگه های مربوط به عملکرد محتوای خود را نگه دارید

اگر عملکرد خود را اندازه گیری نکنید و پیشرفت خود را در طول زمان پیگیری نکنید نمی‌توانید بدانید که محتوای شما موثر است. اگر درباره تاثیر استراتژی بازاریابی محتوای خود در تاریکی به سر می برید، نمی توانید به مرور زمان تنظیمات هوشمندانه‌ای در استراتژی خود ایجاد کنید  تا بازدید بیشتری تولید کنید.

 

۴ محتوای موجود را به روز کنید

به روز رسانی محتوای وب سایت موجود از زمینه‌هایی است که بسیاری از شرکت‌ها از دست می‌دهد پس از مدتی که از اشتراک گذاری محتوا گذشت، برخی از مطالب موجود در سایت شما قدیمی محسوب می‌شوند اما این تنها فرصت برای به‌روزرسانی محتوای موجود نیست. هنگامی که ردیابی عملکرد بازاریابی محتوای خود را شروع می‌کنید می‌توانید تعیین کنید که محتوای کدام یک از مطالب می تواند بروزرسانی شود تا حتی موثرتر از قبل باشند.

 

اگر پست وبلاگ شما در صفحه اول نتایج جستجو رتبه بندی است اما میزان تعامل آن کم است، این می‌تواند نشانه عنوان شما یا بی ربط بودن محتوای شما باشد.

یک پست وبلاگ که در نتایج جستجو پایین است اما به تعامل بالایی دست پیدا می کند می تواند کاندید مناسبی برای به‌روزرسانی باشد این محتوا به طور واضح مخاطب شما را ترغیب می‌کند که با تجارت شما بیشتر ارتباط برقرار کند بنابراین با تقویت قابلیت جستجو در آن بهره بگیرید تا بتوانید افراد بیشتری را درگیر خود کنید. اطمینان حاصل کنید که این پست وبلاگ به طور طبیعی کلمات کلیدی مورد نظر شما را شامل می شود اما در منطقه پر کردن کلمات کلیدی فرو نروید.

اگر برای تبدیل مخاطب خود به مشتری، از بازاریابی محتوا استفاده نمی کنید این فرصت برای پرورش تبلیغات خود به نقطه خرید و فروش تجارت خود را از دست می دهید.

ایمیلی بنویسید که پاسخ دریافت کنید