چند سوال برای شرکت و فروش اجتماعی
۱ . چرا شرکت های پیشرو علاقه به دیده شدن دارند؟
۲ . چرا شرکت هایی که قبلا در شبکه های اجتماعی نبوده اند ناگهان وارد این عرصه
می شوند؟
۳ . چرا مردم به اطلاعات شما نیاز دارند؟
شرکت هایی که در کار خود تجزیه و تحلیل های اجتماعی استفاده می کنند و استراتژی های اجتماعی را در شبکه های اجتماعی دارند نسبت به رقیبان خود که محتاط هستند و تمایلی به تغییر ندارند جلوتر هستند.
استفاده از اینترنت و تلفن های شخصی زیاد شده است و انقلابی به پا خواسته شده است که کسانی که درست بازی نکنند، فروش، وفاداری، حسن نیت، شهرت، و سود خود را از دست می دهد.
واقعیت ها
. مشتریان هوشمند هستند شما هم باید هوشیار باشید.
. مشتریان به شبکه های اجتماعی علاقه دارند شما هم باید وارد شبکه های اجتماعی شوید.
. در دسترس بودن اطلاعات در مورد شما و آنلاین بودن شما الزامی است.
. مشتریان انتظار دارند یک فرآیند آسان برای خرید داشته باشید.
. موبایل یک گزینه نیست، این یک ضرورت است.
از تکنولوژی برای مزیت رقابتی استفاده کنید تا نتایج کسب و کار شما سودآورتر شود.
از ﺧﻮب ﺑﻪ ﻋﺎﻟﯽ ﻓﺼﻞ اول