• شرکت ها
  • برقراری ارتباط اصولی با کارکنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برقراری ارتباط اصولی با کارکنان

برقراری ارتباط با کارکنان

برای برقراری ارتباط با کارکنان خود باید در مورد مسئله‌ای که به آن‌ها می‌گویید به روشنی صحبت کنید. زمانی که مطلبی را به کارکنان خود می‌گویید و از آن‌ها سؤال می‌پرسید که آیا متوجه شده‌اند، اغلب می‌گویند بله، در حالی که چیزی متوجه نشده‌اند و فکر می‌کنند بعداً متوجه می‌شوند یا از همکاران خود می‌پرسند.

تکرارتکرار تکرار: باید یک مطلب را چندین بار به کارمندان بازگو کنید مانند تبلیغات تلویزیون که چندین بار تکرار می‌شود. با چندین بار یادآوری به مغز خود و کارکنان خود به عنوان فرآیندی عادی می‌فهمانید که این کار باید انجام شود. به این اکتفا نکنید که قبلاً چیزی را گفته‌اید، دوباره و دوباره آن را بازگو کنید.

به شیوه‌های مختلف بازگو کنید: برای انتقال بهتر پیام خود از مثال و تجربه‌ها استفاده کنید و در آموزش‌ها از تصویر، فیلم و پاورپوینت استفاده کنید.

 

 

ارتباط ممکن است یک خیابان دوطرفه باشد، اما رهبری، یک رهبر فرق دارد و بارش سنگین‌تر است.

 

ایجاد پیوند و ارتباط با اشخاص